Όποιο είδος χορού – γυμναστικής – άσκησης και αν κάνετε μην ξεχνάτε τις διατάσεις! Οι διατάσεις (stretching) είναι πολύ σημαντικές στην άσκηση για πολλούς λόγους και τα οφέλη τους είναι τόσα πολλά που θα σας ξαφνιάσουν!

Απαριθμήσαμε τα σημαντικότερα οφέλη του stretching και την επόμενη φορά που θα κάνετε θυμηθείτε να δώσετε περισσότερη προσοχή!!!

 

12 λόγοι για να κάνεις stretching:

  • Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στους μύες (οξυγόνωση μυών) και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα.
  • Βοηθάει στην ευκαμψία και την κινητικότητα των αρθρώσεων.
  • Αυξάνει την ελαστικότητα των μυών, μειώνοντας τους κινδύνους τραυματισμού.
  • Μειώνει τους πόνους που οφείλονται σε πιασίματα, έντονη σωματική δραστηριότητα και καταπόνηση.
  • Χαρίζει σωστή στάση σώματος και καλύτερη ισορροπία.
  • Βελτιώνει την απόδοση του ασκούμενου και τις αθλητικές του επιδόσεις.
  • Χαρίζει ευλυγισία και μεγαλύτερο εύρος κίνησης.
  • Αυξάνει την ικανότητά μας να αντέχουμε στην κόπωση.
  • Διευκολύνει την εκμάθηση νέων κινήσεων.
  • Χαλαρώνει σώμα και πνεύμα, χαρίζει εσωτερική ηρεμία & ξεκούραση.
  • Βοηθάει στην απόκτηση μεγαλύτερης πειθαρχίας στο σώμα μας.
  • Χαρίζει αυτοπεποίθηση!

bezout domain .